det känns som det är två personer som skapat det här klippet, en med bra humor och en med inte så bra humor. några guldkorn finns det dock.
http://www.youtube.com/watch?v=HTPko-aXvJM
(ja, jag har tråkigt och inte mkt bättre för mej än att skriva blogg och surfa youtube)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar