tisdag 2 augusti 2011

rätt kul (2009 21 jun 23:16)

det känns som det är två personer som skapat det här klippet, en med bra humor och en med inte så bra humor. några guldkorn finns det dock.

http://www.youtube.com/watch?v=HTPko-aXvJM

(ja, jag har tråkigt och inte mkt bättre för mej än att skriva blogg och surfa youtube)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar