mr_suspekts Pokerblogg
tisdag 2 augusti 2011
grattis på födelsedagen pappa! (2009 16 nov 20:18)
pinsamt att glömma av sina föräldrars födelsedagar. antar att jag får skylla på att jag knappt har koll på vilket år det är nuförtiden än mindre datum och tid.
aja, ha en bra dag!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar