tisdag 2 augusti 2011

eta reker? (2009 13 dec 15:41)

nej, äta monsterkrabbor!



kom nyss hem ifrån middag med flickvän o svärföräldrar. i ärlighetens namn så var inte mat det första jag tänkte när jag såg dessa helvetesbestar men dom smakade förvånansvärt bra må jag säga.
Skrivet av mr_suspekt den 13 dec 15:41   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 4 kommentarer

musatch!!?

Anmäl
hmmm ..... jag vet inte riktigt
Skriven av highroller den 14 dec 08:41   |   Radera

:{D

Anmäl
dej vill jag ändå inte ligga med! hihi
Skriven av mr_suspekt den 14 dec 09:20   |   Radera

vadå?

Anmäl
jag är faktiskt jävligt snygg ... :)))
Skriven av highroller den 14 dec 18:56   |   Radera

säger du det?

Anmäl
ok då, men bara lite i så fall...
Skriven av mr_suspekt den 15 dec 13:11   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar