
kom nyss hem ifrån middag med flickvän o svärföräldrar. i ärlighetens namn så var inte mat det första jag tänkte när jag såg dessa helvetesbestar men dom smakade förvånansvärt bra må jag säga.
Skrivet av mr_suspekt den 13 dec 15:41 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 4 kommentarer musatch!!? | Anmäl |
| hmmm ..... jag vet inte riktigt | |
| Skriven av highroller den 14 dec 08:41 | Radera | |
:{D | Anmäl |
| dej vill jag ändå inte ligga med! hihi | |
| Skriven av mr_suspekt den 14 dec 09:20 | Radera | |
vadå? | Anmäl |
| jag är faktiskt jävligt snygg ... :))) | |
| Skriven av highroller den 14 dec 18:56 | Radera | |
säger du det? | Anmäl |
| ok då, men bara lite i så fall... | |
| Skriven av mr_suspekt den 15 dec 13:11 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar