tisdag 2 augusti 2011

LOL (2009 7 nov 01:32)

hittade den här bilden från svärjäbesöket i sommras:



vid första anblick så kanske inte bilden är värt ett "LOL" men om man vet att anledningen till att jag fotade ett till synes random stockholmspar var att jag tyckte killens skägg var fräsigt och sen tar hänsyn till min sjuka tajming så är den skapligt festlig i mitt tycke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar