tisdag 2 augusti 2011

mitt sista blogginlägg nansin? (2009

det ljuder sirener utanfor mitt motellrumsfonster i busan, korea. min flickvan forklarar att det ar varningssignalen for krig.

LOL-kim-jung-il-aments....


Skrivet av mr_suspekt den 18 aug 04:17   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 2 kommentarer

det får vi inte hoppas..

Anmäl
=)
Skriven av FishSimon den 18 aug 11:24   |   Radera

tack för omtanken :)

Anmäl
var du iväg till macau btw? surt att vi inte kunde mötas upp över en kaffe eller dyl. gl
Skriven av mr_suspekt den 20 aug 07:20   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar