nu ser lägenheten rätt fin ut förresten. städade halva dagen igår och mestadels av idag men är inte klar riktigt. har skickat svenske polarn att bo hos en dansk i två dagar medan flickvännens föräldrar är här. hade han inte haft en tatuering på halsen hade han kanske kunnat få stanna men nu så kan jag inte ens säga hej till honom om vi stöter ihop ute och svärföräldrarna är med. Den äldre generationen av koreaner tror nämligen att man inte kan ha en tatuering utan att vara kriminell.
Har själv en tatuering på arslet men vad är oddsen att dom kommer få se den? Skulle dom komma på mej naken nångång så får jag väl ljuga och säga att "SUSPEKT" betyder flickvännens namn på svenska lr nåt..? ...det kan ha varit den sämsta idéen sen dr alban försökte göra en hit med tomas brolin o company för några år sen... ... fan vad rolig jag är. SLÄNG ER NER I SKYTTEGRAVARNA ALLIHOPA FÖR NU KOMMER HUMORPILARNA!
oh well tillbaka till städningen!
Skrivet av mr_suspekt den 25 jun 11:52 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 4 kommentarer ... | Anmäl |
| "SLÄNG ER NER I SKYTTEGRAVARNA ALLIHOPA FÖR NU KOMMER HUMORPILARNA!" lol | |
| Skriven av VONDUR den 25 jun 20:42 | Radera | |
40 min? | Anmäl |
| Morsning Suspekt. Ett tips när du stryker en skjorta: Ha skjortan knäppt och stryk bara framsidan, men gör det ordentligt. Såklart ska du ha ett ångstrykjärn. Har du inte det så får du "vattna" skjortan lite innan strykning. Att stryka en skjorta ska max ta 5 min. Vi hörs. /donRollo | |
| Skriven av donRollo den 27 jun 09:52 | Radera | |
5min? | Anmäl |
| det ska jag se innan jag tro't. solid advice iaf, ska prova det nästa gång, när det nu än blir, hehe. tjooo | |
| Skriven av mr_suspekt den 28 jun 17:55 | Radera | |
Haha | Anmäl |
| tack för ett riktigt roligt inlägg. Suspekt på skinkan...bara det LOL. Dr albans och brolins dänga var ju en hit. Den var ju stor humor. Tror inte videon var något annat än världsklass i självironi. Det kan inte ha varit något annat? Extremt rolig video, där Brolin ser helt vilsen ut när han sitter och diggar i en limo. Hela svenska folket rasade åt silikonbruttorna i videon, haha. Förvrigt så ska det ta minst 40 minuter och stryka en skjorta...därför alternerar jag med en patenterad lösning som tar 30 sekunder per skjorta istället....Dränk skjortan med en "skjortspruta" häng upp den i badrummet....dra i skjortan...gå och lägg dig och sov. Du vaknar med en struken skjorta. | |
| Skriven av ___________________ den 29 jun 20:45 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar