klockan 21:00 vaknade jag av att min lilla dörningkoreanska kröp ner bredvid mej i sängen. vi käkar frukost för mej - middag för henne - på ett koreanskt barbequeställe vilket för övrigt nog är min nya favorit av matställen. efter det åker vi till en nattklubb (det händer inte varje dag) och lyssnar på typ "battle of the bands" där två lokala band tävlar om publikens röster.
första bandet vi såg var sjukt bra men när det andra bandet inledde med att spela först "ruby soho" och efter det "roots radicals" av rancid så insåg jag att det bara skulle bli ännu bättre. det kan ärligt ha varit det coolaste band jag sett och det lät sjukt bra också. det var typ som att jag var full utan att ha druckit och jag hade skitkul.
runt klockan 02:30 drar vi därifrån och jag inser när jag kommit "hem" att texas SM på svenskaspel har hållit på i en timme redan.
nu har jag hur som helst spelat ETT jävla bord NIO timmar i streck och lyckats med konststycket att grinda ner stacken till 6 big blinds inför dag2. känns lite knepigt...
jag tror jag har spelat ok idag vilket känns bra efter fadäsen igår.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar