monstret fick sin öl. och lite whiskey också för den delen.
han blev så klart glad och satte genast igång med att vara otrevlig, hatisk och slagsmålsugen. monstret utnämde sej själv till DJ för kvällen och spelade hatmusik och skrek å hytte med nävarna trots att han var på bortaplan. monstret tröttnade till slut på situationen och bad om att få telefonnumret till några vänner till mr_suspekt som monstret ville slåss med.
som tur var är monstret sin egen värsta fiende och hans giriga hetsdrickande förde honom efter ett par timmar till toalettgolvet där han slumrarde till. en timme senare var monstret tillbaka i sin cell och jag fick handskas med illamående och bakfylla.
man kan ju faktiskt inte vara bäst jämt och efter 1432 dagar som helnykter så kan jag inte klandra mej själv för mkt över ett litet återfall.
ingen skada skedd, den här gången. upp med nya barrikader och en nytt hänglås på celldörren så slipper jag kanske ha med den där idioten att göra för resten av livet.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar