måndag 1 augusti 2011

-$1729 (2007 14 nov 18:24)

-$1729

Jepp jepp jepp. 17 inköp. Jag är hur som helst nöjd med min insats förutom i en hand då jag synar en för stor raise med ett färgdrag på floppen.

Det vore konstigt om det inte skulle komma en sån här dag också men det är klart att det aldrig är roligt att förlora 17 inköp på en dag.

Nu ska jag kolla på Lost och sen komma igen starkare och bättre än någonsin!

tjo flöjt!

Skrivet av mr_suspekt den 14 nov 18:24   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 2 kommentarer

rätta mig om jag har fel ...

Anmäl
men, spelade inte du för inte så länge sen på väldigt låga bord? nu plötsligt vinner du och förlorar tusentals dollar. om jag har rätt så är det jävligt starkt gjort. lycka till oavsett
Skriven av highroller den 15 nov 00:49   |   Radera

Jag spelade micro stakes

Anmäl
i en månad efter att ha haft en lång eländig downswing på $1/2. Det var helt enkelt nödvändigt att gå ner i nivå för att få tillbaka självförtroendet. Jag spelar alltså normalt sett inte lägre än $.5/1 som lägst.
Skriven av mr_suspekt den 18 nov 03:14   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar