Samma gamla visa med dealarna.... sen torskade jag dessutom $1500 pa natet da det naturligtvis bara var jag som fick sta for det resultatet... nan mer an jag som tycker att det har med dealen borjar bli lojligt nu?
Jag blev sa javla lack nar jag torskade dom dar $1500 sa jag fragade polaren om han inte ville donera $750 till mej (halva forlusten) som plaster pa saren da han har tjanat over $35.000 pa mej hittills... nej det ville han inte.... vem behover fiender med sanna vanner?
nu ska vi dra pa spa och grinda mer onlinepoker ihop. hur javla illa det an kanns med att ge bort sa mkt pengar kan jag anda inte klaga da jag verkligen lever ett gott liv har.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar