måndag 1 augusti 2011

Är på semester (2007 9 dec 12:16)

i min lägenhet. Har inte haft nåt pokerrelaterat att skriva om så därför har jag inte uppdaterat på länge. Var nere i stockholm (utan att besöka CC) några dagar men den senaste tiden har jag och en kompis suttit och plöjt igenom tv-serier på dvd.

Hade en rekordmånad i november på runt $18k och jag är grymt sugen på att sätta igång att spela igen men det känns bra att låta pokern vila lite också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar