måndag 1 augusti 2011

Comeback pa SvenskaSpel? (2008 2 okt 10:15)

Satte in 10k och ska forsoka gambla upp en liten rulle dar pa hu borden.

Spelade nyss en rolig match pa 10/20 mot nan som hette Girre. Han satte sej med typ 1200kr men var snart uppe i over 5000kr. Jag lyckades till slut ta tillbaka allt men ska jag vara arlig sa hade jag inte blivit upprord om jag hade forlorat da han var trevlig som fan i chatten. Jag ar valdigt latt-tiltad nu for tiden men jag var aldrig i narheten av tilt trots att korten inte alls gick min vag i borjan. Trevlig ja... Hahaha lite skillnad mot den forsta jag motte som bara skrev "din fitta" innan han insta-lamnade bordet da hans shortstack hade forvandlats till en nostack. Hahahahahaha "din fitta" hahahahaha! Klassigt!

Sen hade jag en annan kul hand pa en annan sida ocksa. Jag sitter vid ett nl$600 heads up bord och vantar pa att nan dum javel ska vaga sla sej ner. Det drojer inte lange innan just en dum javel kommer och koper in for $600. Forsta handen plockar jag upp KK och hojer hans $18 varpa han hojer tillbaka upp till $228. Jag staller och han instasynar med KJ. Jag vann och sen drog han innan jag ens hunnit fatta vad som hade hant! Avtiltande sant dar!

Ska forsoka att bara halla mej till HU da det ar det enda spelet som jag kan ta pa allvar just nu. 6max kanns jobbigt bara.
Skrivet av mr_suspekt den 2 okt 10:15   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 3 kommentarer

yoo

Anmäl
ahhh, visste jag skulle visat min mörka otrevliga sida, hade jag suttit med 10k nu istället för 0, haha well well vad är pengar världens ekonomi går ju ändå snart i kras
Skriven av Girre11 den 2 okt 10:44   |   Radera

grymt mannen

Anmäl
hoppas det håller i sig
Skriven av highroller den 2 okt 12:38   |   Radera

Girre...

Anmäl
... som tidigare bloggade på Riggat.se? :-)
Skriven av Hayden_Zeke den 6 okt 03:45   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar