Skulle till casinot for att kaka frulle men kom inte langre an till slot maskinerna dar tva kompisar redan var i full gang med att forsoka ruinera huset. Det gick sa dar...
Jag satte in HK$300 och klonkade nan jackpot sa jag kom upp i HK$3200. Jag skrev ut vinstkvittot och kollade pa nar polarna spelade. Han bredvid mej klonkar precis en jackpot pa runt 3k varpa han utbrister: "SMAKA PA RIGGEN!" till den fullstandigt oforstaende maskinen. Jag skrattade sa jag kissade pa mej. Nej da, det gjorde jag minsann inte men dessvarre tog jag vinstkvittot och spelade bort allt pa rouletten ist.
Jag borjade med att satsa pa svart plus lite annat smatt och gott. Kul-acklet hamnade sa klart pa rott men da satsade jag bara dubbelt sa mkt pa svart nasta spin. Rott igen, dubbla svartsatsningen osv. osv. Kulan hamnade pa rott 9 ggr pa raken. Tack sa bra!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar