Däckade direkt efter att morsan hämtat hunden vid 21:00 igår kväll efter att ha varit uppe i typ 27timmar. Vaknade utvilad runt 08:00 och käkar frukost. Då får jag reda på att det fortfarande pågår ett "efterpubenmedtjackpokerparti" i närheten.
Jag anser mej själv ha en hyfsat stor edge mot spelarna i det här gänget när dom är nyktra och utvilade. Jag har en väldigt stor edge om det blir poker efter puben genom at jag numera är nykterist. Men under ett "efterpubenmedtjackpokerparti" är det svårt att uppskatta hur stor min edge egentligen är!
Jag betar/höjer typ bara två gånger under de tre timmar partiet är i gång men lyckas ändå plussa 2.800kr trots att blindsen bara är 2/4kr.
Alla körde på krita men som tur var så var det "rätt" personer som förlorade så jag kommer att få betalt.
Ikväll kommer det mest troligtvis bli grind och då på den nya datorn som för-en-jävla-gångs-skull dyker upp lite senare i eftermiddag.
Ah just ja. Efter partiet i morse står vi utanför och röker varpå en sliten snubbe säger: "det här förbannade tjacket är ett jävla fanstyg som borde förbjudas alltså". Bra sagt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar