måndag 1 augusti 2011

Gaalen action i Hedemora! (2008 4 aug 06:02)

Idag synade jag en all in med K5o preflop för runt 175BB. Han hade QJo...

Totalt slutade jag runt 10 inköp plus och har funderat på att spendera pengarna på en resa, typ ta bussen in till Borlänge tur o retur 4 gånger.

Vi spelade kanske inte så högt men pengar är inte allt här i världen. Det var hur som helst väldigt trevligt att umgås med gamla kompisar och det känndes som att det var viktigast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar