måndag 1 augusti 2011

Hehe (2008 3 okt 08:18)

Fan vad ar det som hander med mej egentligen. Tilten verkar ligga nara till hands konstant! Det positiva ar dock att den forsvinner lika fort som den kommer. Iaf om jag far avreagera mej ordentligt.

Det ar lite komiskt egentligen hur ETT daligt beslut som dessutom bara kostade kaffepengar fick mej pa monstertilten. Jag spelade en hu match pa SvS och spelade valdigt bra. Jag blir sedan coolrad i en stor pott och plotsligt forsvinner tankeverksamheten och jag borjar tanka med reptilhjarna lr vad man nu kallar det? Det enda jag har i huvudet ar att fa coolra honom tillbaka. Ge igen!

Sen blir jag TOTALT utspelad i en hand da jag vagrar inse att mitt toppar ar slaget. Det var kanske den samsta synen jag gjort pa lange och i ren frustration borjar jag sla pa saker runt omkring mej! hahahaha som en dum javla unge.

Jag lugnar ner mej men plotsligt far jag upp igen och spottar pa vaggen, slar handen i vaggar och dorrar och kastar resterna fran sopkorgen i golvet. Detta utbrott avslutas med mej liggande pa sangen - skrikandes och bankandes in i madrassen. Sen var det bra!

Jag och polarn som suttit och grindat under mitt utspel skrattade gott at situation och nu efter att ha bestallt hem pizza och kollat pa pokerklipp kanns allting frid o frojd igen.

Jag kollade nyss SvS kontot och sag att jag backat typ 1200kr sen jag satte in pengar dar. Hahahahaha IT'S THE END OF THE WORLD!!!

Jag vet inte om jag ska vaga spela pa min normala niva ikvall eller om jag borde halla mej till microstejks hu? Eh, jag vet nog att jag borde halla mej borta fran stejks dar en forlust verkligen svider men jag vet inte om jag kan lata bli. Vi far se.

Skrivet av mr_suspekt den 3 okt 08:18   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 2 kommentarer

Vad var det nu..

Anmäl
Har för mig att jag en gång sa att du var den enda människa jag träffat som kunde sägas vara euforiskt självmordsbenägen, eller hur var det nu?. Bytet mellan de två sinnestämningarna går i alla fall så snabbt så att de ofta existerar i en skum symbios. Och på ett sätt så kanske det är bra för ekonomin att du tiltar ur så fort som du gör nu, annars kanske du sitter kvar och spelar taskig poker. Kan det vara lösningen på dina pokerproblem, att köpa ett stort lager papperskorgar och en medelstor hammare?
Skriven av getemil den 3 okt 10:27   |   Radera

hahaha

Anmäl
ja jag funderar pa att kopa avreageringsmaterial till var nya lagenhet. funderade pa en sandsack men jag gillar ideen med en massa papperskorgar! och en hammare eller annat tillhygge ar val egentligen ett maste om man vill slippa skada sej sjalv nar man ar kall pa pokern!
Skriven av mr_suspekt den 3 okt 11:12   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar