Spelade nyss en väldigt kort session på $.50/1. Slutade lite drygt +$200 men jag är inte riktigt nöjd med mitt spel ändå. Jag gick ut hårt men blev sen lite för feg och undvek några marginella situationer för att jag inte ville hamna i trubbel. Jag känner mej fortfarande lite nyvaken och gör nog bäst i att vänta lite innan jag fortsätter.
Nu ska jag iaf fall laga mat och komma tillbaka med koncentrationen på topp!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar