måndag 1 augusti 2011

MEGATILT! (2008 9 okt 18:37)

Jag vet inte vart jag ska ta vagen? Idag tycker jag anda att jag har spelat bra poker men sista handen jag spelade fick mej pa san javla livstilt sa jag knappt finner ord. I den sista handen sa bluffar jag en som jag tror bluffar och han bluffar tillbaka, jag ar 90% saker pa att han kommer lagga sej om jag staller men jag har tappat sa mkt sjalvfortroende pa senaste att jag bara gav upp. Oddsen for min bluff var riktigt bra och jag visste precis vad som skulle handa om jag foldade - han instaslanger upp 45 for halstegedrag (jag hade 56 for hogre halstegedrag) och nar jag gar lamnar bordet for att jag ar sa javla tiltad sa tittar han pa mej och skrattar SKRATTAR AT MEJ!!!!


Det har var det sista jag behovde just nu. Igar sa gjorde jag nagra laydowns som var marginella och det kanndes sa bra. Jag blir NASTAN aldrig tiltad nar jag gor en dalig fold, grejen ar att jag oftast synar for mkt sa nar jag val lagger mej sa kanns det som att jag har gjort en prestation. Nu kommer jag att fa skitsvart for att lagga mej pa ett bra tag!! Fy fan.

Jag ar val back en sissadar 40.000kr idag men mer ska det bli de narmaste dagarna. Och fan sa mkr mer har det varit nyligen. Javla sjalsdodare poker ar egentligen. Jag kanner mej tom.

Jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag haar poker jag hatar poker jag hatar poker jaf hatar poker jafehatr poker jag hatar poker j ag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatarp oker jag hatar poker.

Snart sager jag fan upp mej!
Skrivet av mr_suspekt den 9 okt 18:37   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 1 kommentar

tyvärr

Anmäl
så tror jag att vi måste vart bröder, eller i alla fall kusiner i ett tidigare liv! jag försöker inte vara rolig, utan bara säga att jag känner igen det du känner just nu. förmodligen bättre än de allra flesta. jag tog en en längre paus. vet inte om det skulle funka för dig också, men det känns nog att du behöver en just nu. hur som helst så hoppas jag att du fixar det.
Skriven av highroller den 9 okt 21:05   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar