Det har var det sista jag behovde just nu. Igar sa gjorde jag nagra laydowns som var marginella och det kanndes sa bra. Jag blir NASTAN aldrig tiltad nar jag gor en dalig fold, grejen ar att jag oftast synar for mkt sa nar jag val lagger mej sa kanns det som att jag har gjort en prestation. Nu kommer jag att fa skitsvart for att lagga mej pa ett bra tag!! Fy fan.
Jag ar val back en sissadar 40.000kr idag men mer ska det bli de narmaste dagarna. Och fan sa mkr mer har det varit nyligen. Javla sjalsdodare poker ar egentligen. Jag kanner mej tom.
Jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag haar poker jag hatar poker jag hatar poker jaf hatar poker jafehatr poker jag hatar poker j ag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatar poker jag hatarp oker jag hatar poker.
Snart sager jag fan upp mej!
Skrivet av mr_suspekt den 9 okt 18:37 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 1 kommentar tyvärr | Anmäl |
| så tror jag att vi måste vart bröder, eller i alla fall kusiner i ett tidigare liv! jag försöker inte vara rolig, utan bara säga att jag känner igen det du känner just nu. förmodligen bättre än de allra flesta. jag tog en en längre paus. vet inte om det skulle funka för dig också, men det känns nog att du behöver en just nu. hur som helst så hoppas jag att du fixar det. | |
| Skriven av highroller den 9 okt 21:05 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar