tisdag 2 augusti 2011

Min första pokervideo! (2009 18 apr 03:49)

Jag snackade med en polare om att spela in när vi lirar onlinepoker. Tanken är att vi ska kunna disskutera varandras tankegångar men sen tror jag även att det är skitnyttigt att höra sej själv resonera kring de händer man spelar. Särskilt nu när jag är inne i en lång och utdragen svacka så är jag lite rädd för att man hamnar på autopilot och inte tänker rätt eller i värsta fall inte tänker alls.

Kvaliten på klippet är naturligtvis kasst som faan för jag har ingen aning om data och hur man får tekniska saker att fungera optimalt. Dock känner jag mej lite stol måste jag säga då jag faktiskt lyckats få upp nåt över huvetaget.

http://www.youtube.com/watch?v=WvMh_CXuVUw

Innehållet i klippet är inte så bra heller för att vara ärlig, detta var mer som ett test för att se om det funka.

Edit: Kvaliten är fan inte alls dålig om man klickar på HD-symbolen upptäckte jag precis. Ljudet är dock så pass lågt så om man vill höra min ljuva stämma så får man plugga i ett par hörlurar eller högtalare.
Skrivet av mr_suspekt den 18 apr 03:49   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 2 kommentarer

hahah

Anmäl
älskar kommentaren: "o det fick han ju se" i AT handen.
Skriven av VONDUR den 18 apr 13:26   |   Radera

hehe

Anmäl
he
Skriven av mr_suspekt den 19 apr 04:30   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar