måndag 1 augusti 2011

Ny insikt (2008 30 sep 16:51)

Jag ar actiontorsk och det dar med microstakes verkar skita sej... (det tog fan inte lang tid)
Skrivet av mr_suspekt den 30 sep 16:51   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 2 kommentarer

Running bad

Anmäl
Jag har själv kommit ur (hoppas jag:) en riktigt tung period, har halverat min rulle sedan Juni. Jag har jobbat mycket med handanalyser och även skaffat ett cardrunners konto, om inte annat så hjälper det till med att hitta motivationen att grinda när man ser deras videos. Har även börjat köra mer PLO, skönt att kunna lira något annat när texas suger. Hoppas du hittar tillbaka till ditt A-game snart, vet hur sjukt tungt det kan va. Best of luck!
Skriven av numero_uno den 30 sep 18:46   |   Radera

Tack for de uppmuntrande orden!

Anmäl
Jag tror ocksa det ar skitviktigt att man verkligen analyserar och studerar hart under de tuffa perioderna man har. Det hjalper en att slappa focus pa resultaten och bara koncentrera sej pa det som ar viktigt - att spela bra poker. Har provat lite PLO och resultaten har val varit bra och sa men jag kanner bara att jag inte har talamod just nu att verkligen satta mej in i ett helt nytt spel.
Skriven av mr_suspekt den 1 okt 01:49   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar