måndag 1 augusti 2011

Nytt minusrekord för mej tror jag (2008 15 jan 16:27)

Torskade $2590 igår på $1/2. Jag kör ett nytt rake-race men jag kan tyvärr inte säga så mycket om det annat än att det känns som att jag börjar ta mej ur en riktig resultatsvacka. Bortsett från gårdagens förlust så känns det väldigt positivt med poker just nu. Jag har inte börjat vinna så mycket än men jag spelar bättre och bättre och då brukar det inte dröja innan resultaten följer i samma spår.

Youtube.com verkar vara nere för tillfället men om ni har missat det så kan jag rekomendera er att söka på "riggat.se" där och njuta av det i särklass roligaste och bedrövligaste försöket av railbirds att skapa ett eget "pokerprogram".

Drar till thailand den 4e februari för att spela nätpoker i ett lite varmare klimat. Ser inte fram emot resan så mkt, jag är ärligt talat mer sugen att bosätta mej i polarens nyköpta hus och köra olika rake-race under en obestämd tid. Je suis tragique! Jag ska iofs åka med en lika pokertokig kompis som dessutom är kul som fan så resan kommer med största sannolikhet att bli underhållande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar