Jag har bestallt en biljett till sverige den 20e november. Vill traffa nagra gamla kompisar och vara med familjen under jul tankte jag.
Snackade med en polare som sa att han har fixat replokal och studio som vi kan anvanda till att repa samt spela in en demo i nar jag kommer dit i vinter. Till alla er som legat somnlosa om natterna och grubblat over vart mitt pokernick "mr_suspekt" kommer ifran sa kan jag nu avsloja att namnet ar taget ifran mitt och tva kompisars band "Suspekt"! Vi har spelat ihop i typ 11 ar och vi tycker att vi ar fantastiskt bra! Jag vet att det finns ett danskt rapband som heter Suspekt ocksa men det ar inte garna nanting man vill ga runt och tanka pa nar man har SUSPEKT intatuerat pa hoger stjarthalva.
Jag har traaaaaakigt! Har legat i sangen hela dan och bara kollat pa diverse pokerrelaterade prylar. Kollade pa finalbordet till WSOPs main event och fick mej iaf nagra goda skratt.
Under de forsta 20 minuterna hann jag se den samst spelade AK jag nansin sett samt hora det enda "proffset" pa bordet skryta om att han har fatt personliga rad av bland andra Mike Matusov och att "nothing beats that".
Det var anda kul att se att de som verkade vara de tva mest kompetenta spelarna hamnade HU till slut.
Snart kommer en amerikansk polare hit till macau. Det ser jag fram som fan emot! Han vill bli ett pokerproffs men har typ inte en krona till sitt namn och runt $40.000 i kreditkortsskulder! Jag haller tummarna for honom och tror att han en dag kommer lyckas. Jag har gjort det till min uppgift att lara upp honom och det ar bara roligt da han verkligen har gatt in for att lara sej. Om man laser intervjuer med folk som spelar pa dom hogsta nivaerna sa brukar dom saga att deras framgang ar resultatet av 98% hart arbete och 2% naturbegavning. Jag som inte ens klarade av Matte B i skolan far satsa pa 100% hart arbete vilket kanns lite orattvist men vad fan ska man gora?
Nu nar jag bara har legat framfor datorn i fyra dagar kan jag iaf komma med nagra roliga youtube-lankar!
Det har ar det absolut basta klippet jag hittat den har veckan: (kika in hans andra masterverk pa www.jonlajoie.com, allt haller verkligen hogsta klass!)
http://www.youtube.com/watch?v=qqXi8WmQ_WM
Skrivet av mr_suspekt den 15 nov 07:45 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 1 kommentar omg | Anmäl |
| 11 år! Chockerande, vi börjar bli gamla. | |
| Skriven av VONDUR den 17 nov 00:59 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar