Ligger runt $1500 plus i januari för tillfället tror jag men det här kan mycket väl bli min första minusmånad sen jag började spela cash games för runt två år sen. Jag kör alltså minst 8 bord NL200 minst 5,5 timmar om dagen vilket innebär att +$1500 egentligen är +/-0.
Jag postade på ett forum om att jag hade torskat 17 buy ins som mest på en dag förut och frågade om det var fler som hade sådana swings. Det var typ en som hade förlorat 20 BI men annars verkade de flesta ha 5 till 6 BI's som värsta dagsresultat. Jag tror jag ska införa en sån regel för mej själv att alltid sluta spela när jag har torskat 6 BI's, man spelar nog automatiskt sämre när det går dåligt så varför bjuda alla idioter på pengar?
Nu ska jag sätta igång med dagens grind så får vi se hur det går.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar