måndag 1 augusti 2011

Storsta forlustdagen nansin! (2008 21 sep 16:34)

Jag orkar inte skriva hur mkt jag forlorade. Det var inte pa heads up men hade det varit det hade jag antagligen gratit nu da jag har stora forhoppningar pa just hu.

Jag gjorde tre stooora bluffar som blev nersynade.

Hand 1. Jag squeesar utg's open raise preflop med 46o efter att tre stycken synat. En javla retarderad dunderfisk synar sa klart med JTo och synar ner efter att floppen kommit QT4ss.

Hand 2. Jag hojer med KQo fran knappen och far typ tre syn. Floppen kommer 7TJr och jag checkar efter att alla checkat till mej. Turn ar K i ruter sa det ligger tva ruter ute. Small blind betar ut typ 2/3-pott och CO och jag synar. Rivern kommer 3 i ruter och small blind betar ut strax under halvpott. Jag slar om med en pottbet och han synar. Jag trodde han var battre an vad han var och kunde lagga stegen dar, men det kunde han inte.

Hand 3. Jag synar med QJ i hjarter fran bigblind. Floppen kommer 59T med tva hjarter. Smallblind leder ut ratt stort och jag synar bara, jag tror inte det ar saaa daligt att bara syna i det har laget med sa manga bakom. En till spelare synar och turn ar ruter 2. Smallblind checkar och jag checkar. Den tredje spelaren betar ut typ halvpott och far syn av Smallblind. Har ar en syn det basta alternativet da jag inte kan reppa nat trovardigt men jag ar pa TILT och hojer stort. Smallblind synar med 75 i hjarter och jag ger upp pa rivern som ar en 9. Han vinner en fin pott med par i femmor.

Lagg er da forihelvete, en gang i livet era javla idioter!

Sen har jag tydligen fatt 36.000kr i restskatt ocksa. Sug min rov!

Snart ska jag in och spela heads up pa natet tankte jag sa det har kan bli en riktig mastodont-forlusts-dag!!!!

Wish me gl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar