måndag 1 augusti 2011

Tack for era fina kommentarer! (2009 10 feb 16:12)

Och forlat for de uteblivna uppdateringarna av bloggen.

Just nu befinner jag mej pa ett hotellrum i Gyeongju en bit ifran min blivande frus hemstad Busan i sodra Sydkorea. I dag har vi varit i nan slags park och fatt sett runt 500 ar gamla hus som dom restaurerat och oppnat upp for allmanheten. Det var sjukt spannande och haftigt att fa uppleva koreansk kultur pa sa nara hall.

Igar akte vi fyrhjuling samt luftballong och dagarna innan akte vi tillsammans med hennes mamma och pappa runt och besokte gamla tempel och andra sevardigheter.

Imorgon ska vi aka till en by som har statt mer eller mindre orord de senaste 300 aren eller nat i den stilen. Hursomhelst sa ska vi overnatta dar i minst ett par dagar. Ser verkligen fram emot det.








Skrivet av mr_suspekt den 10 feb 16:12   |   Redigera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar