Innan vi kom in i sjalva samhallet stotte vi pa dessa trafigurer som tydligen ska fungera som byns beskyddare...

Jag kan inte klaga pa bybornas humor samt fantasi i alla fall... det var naturligtvis inte nog med att utforma stackarns nasa samt hoger oga till penisar, vanster oga till ett naket kvinnobrost - nej - vi smider en liten erigerad penis i pannan pa'n ocksa...

Bergen i bakgrunden lag inte sa langt bort som dom kan tyckas gora i den har bilden.



Har ar jag i kasst med att forlora dagens forsta propbet. Han/hon som forst lyckades pricka trapenisarna med de fargglada plastringarna belonades med att bli paputtad av den andre i gungorna som skymtar i bakgrunden.



Har ar huset som vi bodde i.

Endast ett litet rum som i princip bara bestod av fyra vaggar, ett tak och ett golv med golvvarme hade vi tillgang till. Enligt koreansk tradition sov vi pa golvet vilket funkade hur bra som helst. Generellt sett sa sover asiater pa betydligt hardare sangar an vad vi ar vana med i t.ex. Sverige. Nog for att jag har sett ett stort antal puckelryggade kineser men jag tror anda att det ar battre for kroppen att sova pa ett relativt hart underlag. Men vad fan vet jag egentligen?

Jag alskar numera koreansk mat!





Att uppleva detta tillsammans med varldens basta manniska kan sammanfattas med ett endaste ord: lycka.
Skrivet av mr_suspekt den 14 feb 17:35 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 3 kommentarer 안녕하세요... | Anmäl |
| ... ska tydligen betyda 'Hej!' men jag lovar inget... Fan i helvetes va kul o höra o se att du mår så bra nu! =) There's hope for all of us! Inga ångestfyllda utdragningar o månadslöner som flyger hit o dit som skymmer horisonten, inga tvivel på hur livet ska levas, underbart! =) Sen hoppas jag att pokern kommer rulla på för dig men fan mannen, du har ju ändå din Royal varje dag du vaknar! Well, lägger ner nu innan det riktas misstankar mot min sexuella läggning, ville bara säga att jag blir väldigt glad av att se att rätt prioriteringar leder till ett huuuuuuuuuge EV+! 빕니다! =) | |
| Skriven av Hayden_Zeke den 15 feb 09:48 | Radera | |
annyung haseyo pa dej sjalv du! | Anmäl |
| Lol, nar larde du dej koreanska egentligen?? Sjukt imponerad iaf:) Tack sa mkt for dina som vanligt tankvarda och varma ord, jag ar inte heller gay btw... Igar hade jag dock min forsta "nara bogenupplevelse" eller vad man nu kallar det? Jag kikade, efter att en polare tipsat, in www.coinflip.com. Ilari Sahamis aka Ziigmund bloggar och har aven lagt upp nagra nosebleeds videos dar som maste vara det ballaste pokervideos jag nansin skadat. Pa knaglig engelska forklarar Ilari att han inte kan nat om pokerstrategi och att han "medvetet" gor daliga spel ibland for att han ar actiontorsk typ. Hardare pokerproffs finns inte! Det var nastan sa det borjade pirra lite i petter-niklas da galningen gor det ena hogvariansspelet efter det andra samtidigt som han far det att lata som om han egentligen inte orkar tanka efter sa mkt nar han spelar hu mot phil ivey med $500/$1000 blinds och djupa stackar, han vill bara ha action... Men du, aterigen, vart har du lart dej skriva pa koreanska. Det var 100%ig stavning ocksa forklarade tjejen. well done. hoppas allt ar bra med dej! | |
| Skriven av mr_suspekt den 17 feb 18:55 | Radera | |
감사합니다! | Anmäl |
| Vill man så kan man! Speciellt om man sitter inne på ett koreanskt online-lexikon... =) Lite ansträngning + copy-paste e som vanligt alldeles för underskattat, hehe. Men kul att det blev rätt ändå! 안녕히 가세요! | |
| Skriven av Hayden_Zeke den 22 feb 17:25 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar