Han ar uppskattningsvis upp $22.000 mot mej totalt. Vad jag kommer ihag har jag aldrig ens vunnit ETT helt inkop av honom nan gang. Det var ingen overdrift. Men vad fan ska man gora nar ingen annan vill ge en action, fck table selection.... Jag ar iaf ingen nit eller bumhunter som alla andra fiskregs.
/ mr_snartguladslasktrattsfitta
Skrivet av mr_suspekt den 26 jan 16:55 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 8 kommentarer fy fan vad... | Anmäl |
| dalig du ar! | |
| Skriven av mr_suspekt den 26 jan 18:36 | Radera | |
tack... | Anmäl |
| jag vet | |
| Skriven av mr_suspekt den 26 jan 18:36 | Radera | |
Morsning | Anmäl |
| Illa det här. Och en annan sak. Hur stor rulle har du egentligen? Känns som att du gör rätt stora förluster titt som tätt. Förvisso din ensak, men jag vill ju bara få dig att tänka efter lite så att du inte gular. Du svarade tidigare på en av mina kommentarer att du inte ville följa några regler när du lirar. Det kostar att vara en tjurskalle minsann... Hoppas att du börjar vinna stort snart. /donRollo | |
| Skriven av donRollo den 27 jan 14:38 | Radera | |
fragan ar snarare: hur... | Anmäl |
| stor rulle hade jag egentligen..? Hur som helst sa vill jag fa be att tala om att den har tjurskallen har funkat ratt bra pa pokerborden de senaste 4 aren och kommer forhoppningsvis att fortsatta funka nagra ar till. Visst maste man sa klart vara sjalvkritisk som pokerspelare men min installning har anda tagit mej langre an vad 99,99% av de som testat poker kommit. Sa det kostar inte bara att vara en tjurskalle. Visst kostar det ibland pa kort sikt da man valjer att spela mot spelare som ar battre an mej sjalv men pa lang sikt sa ar jag saker pa att det kommer att lona sej, iaf for mej. | |
| Skriven av mr_suspekt den 27 jan 21:39 | Radera | |
Hehe | Anmäl |
| mr_susupekt börjar ilskna till. Så ska det se ut. /donRollo | |
| Skriven av donRollo den 27 jan 22:45 | Radera | |
bah | Anmäl |
| jag blev inte sa upprord faktiskt. jag hajar att du inte menar nat illa, sen tycker jag bara att det ar kul nar folk kommenterar mina inlagg. donRollo, din gamle stolle, jag uppskattar din kommentarer so keep em coming yo! masa dej in till cosmo sthlm ikvall sa far du chansen att tvala till mej pa nat 20/20-bord btw. tror jag ska dit iaf. lamna ett meddelande pa min profil sa kan vi bestamma tid. kommer vara i sthlm till fredag. tjooo | |
| Skriven av mr_suspekt den 28 jan 17:30 | Radera | |
hah | Anmäl |
| "He's getting killed!" - Apollo. "No, he's getting mad!" - Paulie. (Rocky III 1982) | |
| Skriven av VONDUR den 30 jan 12:30 | Radera | |
LOL | Anmäl |
| Har du anlitat en professionell kommentarskrivare?? Kort, koncist, traffsakert samt med kallforteckning! jo man tackar;) | |
| Skriven av mr_suspekt den 2 feb 13:59 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar