Ja ni...
Skrivet av mr_suspekt den 22 sep 23:05 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 2 kommentarer jag är ledsen | Anmäl |
| är det nån tröst att det finns de som förlorat ännu mer? typ jag ... | |
| Skriven av highroller den 23 sep 07:31 | Radera | |
Hej där | Anmäl |
| Läser fortfarande dina bloggar med största intresse trots att jag inte har haft tid för pokern på länge nu. Hörru! Stoppa det här skenande tåget i tid nu..! Vet hur variansen funkar men jag tror jag vet (stor betoning på TROR dock) hur du funkar o variansen e bara katalysatorn till de hemska perioderna du upplever. Min uppfattning av dig e att du e en ypperlig analytiker, teoretiker o gambler. Dock måste du dra i handbromsen SÅ FORT du känner att skuggorna kommer krypande bakifrån. En del kan marschera igenom de här perioderna men du behöver nog undvika dom så mycket det går då din spelplan (en lysande sån enligt min uppfattning) genast bleknar o försvinner i din frustration o vad jag har uppfattat som ångest. Köp nån fet pryl / leksak, slå vad med nån polare att du kan bygga en ny rulle från 50$ genom att krossa micro stakes (som du gjorde i nåt inlägg waaay back) o resetta dig mentalt samtidigt som du behåller fokus på vad ett vinnande spel e. Att spela bra har inte med pengar att göra. Dock påverkar pengar hur bra man spelar. Ett psykoterapeutiskt skott från höften kanske men man kan väl hoppas på klonk där oxå ibland..? :-) | |
| Skriven av Hayden_Zeke den 23 sep 11:13 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar