LOLdonkaments...
Skrivet av mr_suspekt den 28 sep 05:43 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 2 kommentarer ... | Anmäl |
| haha, det var länge sen. Syftar du på något speciellt eller har du tjuvkikat på Mr G igen? | |
| Skriven av getemil den 29 sep 07:16 | Radera | |
... | Anmäl |
| jag ville bara uttrycka mitt forakt mot turneringar. vem ar Mr G?, existerar ens karln eller ville du bara gora mej nyfiken sa som mitt korta blogginlagg gjorde dej nyfiken? ;) Jag laste forresten det inlagget dar du skrev om att man borde acceptera misstag som en del i ens jobb... typ. Du jamforde det med en snookerspelare som omojligt kan spela hundraprocentigt och det var valdigt avtiltande att lasa, det ar latt att glomma de tusen bra besluten man tagit innan det daliga beslutet som gor att man ligger somnlos om natterna och ifragasatter sin existens :) Puss pa dej gubben du rockar! | |
| Skriven av mr_suspekt den 29 sep 13:19 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar