måndag 1 augusti 2011

Jag hatar poker!!! (2008 30 sep 06:11)

Idag torskade jag en 400 big blinds pott pa natet med top tvapar mot topset. Jag stallde och han skrev "yes", "yes" och "yes" i chatten innan han synade. Jag svar pa att jag hade slagit honom sonder och samman om jag hade haft chansen. Jag hoppas att hans foraldrar blir mordade hans syskon valdtagna och att han blir helkroppsforlamad men anda kapabel att kanna en helvetisk smarta konstant.

Online blev ratt dyrt, sen blev det lika dyrt live ocksa. Jag har sparkat och slagit pa det mesta i mitt rum och nu kanns det kanske lite battre.

Jag funderar pa att satta ut en beloning pa den som kan bryta minst ett ben pa den dar ackliga lilla javla horfittsludret till slowrollare. Om nan ar intresserad sa kontakta mej via bloggmeddelande, jag ger ut hans pokernick och ni gor resten, jag kan betala typ 100.000kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar