det gar bra nu mannen, det gar bra nu
Skrivet av mr_suspekt den 3 okt 23:35 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 3 kommentarer chilla | Anmäl |
| chilla lite lägg inte hela bankrullen på rött nu på rouletten,,, Den ska på svart hör du mig svaaaaaart | |
| Skriven av Girre11 den 4 okt 14:55 | Radera | |
hahaha | Anmäl |
| skulle foredra 3k pa nummer 6. Arligt talat sa spelar jag bara pa sakra kort nar jag kor roulette (nummer 6 samt nummer 9), lite fegt kanske men det far jag sta for. | |
| Skriven av mr_suspekt den 5 okt 02:52 | Radera | |
aha | Anmäl |
| är det 6 och 9 som är säkra kort ska prova det nästa gång... ska vi splitta vinsten,, ( förlusten not gonna happen)? | |
| Skriven av Girre11 den 5 okt 14:30 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar