måndag 1 augusti 2011

Stackars liten! (2008 5 okt 02:59)

Rattvisan segrade idag! Igar spelade jag mot den otrevligaste pokerspelaren jag nansin spelat mot. Det skulle ga at for mkt energi at att forsoka beskriva in i minsta detalj hur han betedde sej men han gjorde iaf foljande:

* Tackade hanfullt forloraren da han vann en pott. Oh thank you, thank you, hojtade han samtidigt som han log ett ondskefullt leende ratt upp i ansiktet en.

* Tog guldmedalj i slowrolling. Han muckade t.o.m tva hander - snodde sedan tillbaka korten av dealern och la stolt upp vinnarhanden pa bordet och fick potten! Alltsa, jag orkade inte saga till utan tankte att det var lika bra att lata han mucka sin vinnarhand mot mej nan gang och da saga till personalen som da skulle ge mej potten.

* Skrek ut sin gladje varje gang han vann en stor pott och visade aldrig nan hansyn at forloraren. Han vann en fin pott mot mej efter att vi fatt in sasen pa floppen - jag med tvapar och han med overpar som klonka set pa rivern. Da sag det ut som att han ensam hade vunnit typ fotbollsVM nar han firade sin magnefika prestation! Sen korde han en run pa sin hit!

* Var allmant otrevlig.

Idag satt han dock knapptyst och borjade till slut snyfta innan han skyndade ivag till toaletten efter att han hade varit uppe mot mr_suspekt i en bamsepott. hehe. Jag hade fantiserat om alla olika satt jag skulle slowrolla honom pa som hamnd men jag angrade mej direkt och betedde mej som en akta gentleman och kopte bland annat cigg at honom.

Igar var han sa jaaavla kaxig nar han gick runt med sina stora marker och skrot, idag grat han som en liten flicka, stackars liten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar