oh well... jag korde en del heads up pa svenskaspel idag. Jag spelade bra poker mestadels tycker jag, men jag hamnade lite pa tilt mot slutet da jag dessutom var alldeles for trott och forlorade lite onodiga pengar kanske.
dagens hojdpunkt var da en regular skrev nat i stil med att jag var en dunderfisk. Jag hade ess/knekt och synade hans hojning fran big blind. Floppen kom K62 med ett fargdrag. Jag checkar och han betar 3/4pott typ som jag synar. Turn ar ett ess och jag check/synar 2/3pott. Rivern ar en 9 (fargen kom inte) och jag synar 2/3pott igen och vinner potten med par i ess.
Han skriver att jag ar en idiot. Jag skriver att jag oftast har bast hand pa floppen plus att han kommer skjuta fler skott om jag traffar turn (reppa scare cards) "mm det ar bra om du tror det" sager han... han hade T7o btw ;)
Aja, jag far komma igen imorgon ist!
Jag ska banne mej inte ge upp svenskaspel aven fast att det har varit ratt bra spelare jag spelat mot dar. Det blir en utmaning helt enkelt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar