måndag 1 augusti 2011

Agd pa nl$50 HU (2008 6 jun 10:09)

Inte sa mkt mer att saga. Spelade nl$50 HU mot en polare och blev agd pa typ 6 inkop. Torskade for ovrigt $1000 pa pkr igar men jag ar inte sarskillt besviken da jag anser mej sjalv ha spelat bra och mest bara haft otur.

Aja, nu ska jag sova.

(trakigaste inlagget sen jag borjade blogga?)

tjooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar