måndag 1 augusti 2011

Arbetsskadad (2008 31 aug 13:12)

Sitter med plåster på knogen efter att ha råkat ut för en "work related injury" efter att några inköp åkt på pkr. Det var inte fiskarna utan ist en flaska som stod på bordet som fick känna på min vrede denna gång.
Skrivet av mr_suspekt den 31 aug 13:12   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 4 kommentarer

Bra taktik faktiskt

Anmäl
Brukade dra smalbenet i stolen jag satt på när jag loosade stora potter förr. Funkade som ett straff/avledningsmanöver. Man tyckte synd om sig själv vilket man behövde men inte för att man förlorat pengar samtidigt som man inte gärna ville göra om det så man tiltade inte lika lätt utan tänkte efter en gång extra istället vid nästa stora beslut. Själv-aga e väl fortfarande lagligt va..? För det funkar :-)
Skriven av Hayden_Zeke den 31 aug 14:41   |   Radera

det var ratt uppfriskande

Anmäl
att avreagera sej sa dar pa en gang ist for att bita ihop och kanna sej deppig i flera timmar. ska dock hitta nat mjukare foremal till nasta gang sa jag slipper plaster.
Skriven av mr_suspekt den 1 sep 01:21   |   Radera

hej

Anmäl
laptop säger jag bara. under 2007 köpte jag 3 st. men nu har jag slutat med sånt
Skriven av highroller den 1 sep 09:15   |   Radera

hehe

Anmäl
wp
Skriven av mr_suspekt den 1 sep 10:09   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar