Skrivet av mr_suspekt den 31 aug 13:12 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 4 kommentarer Bra taktik faktiskt | Anmäl |
| Brukade dra smalbenet i stolen jag satt på när jag loosade stora potter förr. Funkade som ett straff/avledningsmanöver. Man tyckte synd om sig själv vilket man behövde men inte för att man förlorat pengar samtidigt som man inte gärna ville göra om det så man tiltade inte lika lätt utan tänkte efter en gång extra istället vid nästa stora beslut. Själv-aga e väl fortfarande lagligt va..? För det funkar :-) | |
| Skriven av Hayden_Zeke den 31 aug 14:41 | Radera | |
det var ratt uppfriskande | Anmäl |
| att avreagera sej sa dar pa en gang ist for att bita ihop och kanna sej deppig i flera timmar. ska dock hitta nat mjukare foremal till nasta gang sa jag slipper plaster. | |
| Skriven av mr_suspekt den 1 sep 01:21 | Radera | |
hej | Anmäl |
| laptop säger jag bara. under 2007 köpte jag 3 st. men nu har jag slutat med sånt | |
| Skriven av highroller den 1 sep 09:15 | Radera | |
hehe | Anmäl |
| wp | |
| Skriven av mr_suspekt den 1 sep 10:09 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar