måndag 1 augusti 2011

Bankomatsrigget!!! (mr_suspekts RIGGBLOGG) (2008

Forsokte nyss ta ut HK$5000 ifran en bankomat. Jag far ett kvitto i handen dar det star att jag har tagit ut HK$5000 men jag far tyvarr inga pengar. Jag ringer nr. som star pa bankomaten och far till svar att jag ska ringa i morgonbitti, men forihelvete ge mej pengarna nu innan det smaller, jag menar allvar jag kanner mej mordbenagen.

Kan det vara en slump att det har hander just mej just nu?! IHELVETEHELLER!!!

Jag kommer att fa en hjartattack valdigt snart om allt ska vara motrigg hela javla tiden!!!

Jag orkar inte... .. . . . .. .... .. . ... .. .. ... . .. .. ... ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar