måndag 1 augusti 2011

Jag onskar att jag skulle kunna (2008 26 maj 14:10)

skriva nat positivt for en gang skull. Jag kanner mej ratt javla dryg som bara klagar och tjatar om motrigg.

Om jag ska forsoka vara lite positiv sa kan jag iaf gladjas at att jag verkar vara duktig pa att inte tilta bort onodigt mkt da det gar daligt. Jag hade ju kunnat ga upp i niva for att "jaga tillbaka forlusterna" men ist sa har jag som sagt gatt ner i niva. Jag har dessutom stangt ner klienten direkt efter att jag kannt mej for tiltad och inte bjudit bort $ i onodan.

Jag kan aven gladjas at att jag har spelat efter absolut basta formaga. Det hade kannts varre om min downswing hade berott pa daligt spel. Nu ser jag ju att jag har bast hand majoriteten av gangerna pengarna aker in (om det inte ar en cooler) och sa lange jag fortsatter sa sa kommer jag kunna fortsatta spela poker.

Ska antagligen in pa pkr om ett tag och ge pokern en ny chans. Jag tanker inte ens hoppas pa tur, det skulle bara en javla torsk gora, jag hoppas ist att jag kan halla huvudet kallt och spela sa bra som mojligt!

tjooo
Skrivet av mr_suspekt den 26 maj 14:10   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 7 kommentarer

Hej där

Anmäl
Det e ju din blogg, klaga så mycket du vill! Vill folk inte läsa om hur livet verkligen e så e det ingen som håller en pistol mot huvudet på dom. Tråkigt tycker jag att folk bara kommenterar när det går bra elr om nån lägger ut en HH som det finns tusentals dedikerade forum för. Analyser e kul men det e ju inte det som en blogg handlar om. Jag hade blivit mycket oroligare om det hade varit tyst i din blogg... Ilska e också en känsla som visar att man fortfarande bryr sig o vill ändra situationen så på med CAPS'en o ventilera! :-) En sak jag funderar på e om det inte hade varit värt att byta site..? Om downswingen e monstruös borde väl en välkänt tight site vara bättre än att behöva gambla om stackar i var o varannan hand? Fegt motstånd, multi-tabling o dealt rakeback borde väl vara en hyfsad medicin mot varians o tilt? Det funderar iaf jag på att testa... :-)
Skriven av Hayden_Zeke den 26 maj 16:32   |   Radera

Ett bra citat snott från ett pokerforum

Anmäl
"Se det som att du backar för att ta sats, och komma högre nästa gång." Tyckte jag lät positivt! :-)
Skriven av Hayden_Zeke den 26 maj 20:34   |   Radera

tjenare!

Anmäl
Jag haller med dej om att det kan vara bra att ventilera sin ilska och att det som sagt ar ett tecken pa att man bryr sej om att andra situationen!! Jag ser verkligen den har bloggen som en chans att gora just det. Vet inte om jag kanner for att byta site da det alltid ar bra for en sjalv nar om motstandarna ar daliga men jag ar med pa vad du menar.
Skriven av mr_suspekt den 27 maj 00:27   |   Radera

Tack for det citatet!

Anmäl
Ska verkligen lagga det pa minnet. Alla positiva tankar ar bra tankar, sarskillt nar det gar daligt.
Skriven av mr_suspekt den 27 maj 00:29   |   Radera

Suspekt

Anmäl
Hoppas d blir bättre för dig nu... jobba jobba.. tilta inte tilta inte... jobba jobba.. tilta inte tilta inte... och till slut inse att man måste ha lite kul oxå... :)
Skriven av FishSimon den 27 maj 07:31   |   Radera

Kinesiskt ordspråk

Anmäl
"Bli inte arg, då kan du på en dag elda upp all ved det tagit dig veckor att samla"
Skriven av Kulans den 27 maj 11:09   |   Radera

tack...

Anmäl
for era varmande och kloka kommentarer!
Skriven av mr_suspekt den 29 maj 01:17   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar