Ta mej tusan:) Det var fan inte manga dollars jag vann men det ar kanslan!!
Jag spelade inget pa pkr idag dock utan det var ist pa partypoker som denna till synes oandliga coldstreak antligen brots!
Jag visste inte ens att jag hade pengar kvar dar men hittade hur som helst $102 som jag lyckades spela upp till $471 pa NL$25/NL$50 samt NL$100.
Jag hade faktiskt flyt idag ocksa och lyckades tillomed traffa en tva-outare efter att vi var all-in pa floppen. Jag hade TT och han hade JJ pa floppen 237ss, han hade iofs bara ett halvt buy in sa det var valdigt standard att fa in pengarna dar i vilket fall som helst.
For en sekund sa foll jag tillbaka i mitt negativa tankande (som jag har haft den senaste veckan) och sa for mej sjalv "att det ar typiskt att man ska fa ha flyt nu nar man har gatt ner och spelar microstakes" men jag slog pa en gang dessa tankar ur huvudet och kannde mej ist glad for att antligen fatt haft en vinst-session igen. Mycket vill ha mer antar jag:)
Sag dessutom att det inte har dragits nagra pengar fran kortet for det misslyckade bankomatuttaget. Det kan sa klart komma senare men just nu kanns det valdigt bra iaf.
Dock sa kanner jag inte att jag spelade sa varst bra poker men samtidigt inte dalig poker heller. Jag gjorde ett par tvivelaktiga laydowns med tptk da det lag drag ute vilket jag tror beror pa att jag har blivit skadad av att alltid vara uppe mot set i sanna situationer de senaste tva veckorna. Jag tror verkligen att det ar viktigt att inte lata sej paverkas av ens senaste resultat utan bara gora de spel som man tror ar vinnande i langden.
Nu ska jag sova och imorgon funderar jag pa att ta tag i stadningen av lagenheten. Det ser for javla deprimerande ut kan jag lova. Har funderat pa att fixa stadhjalp men polarn som har numret dit ar i thailand for tillfallet.
Om man gar ute pa stan sent pa natten star det typ en prostituerad tjej vid varje gatuhorn. Har tankt tanken pa att anlita nan av dom for att stada har hemma. Det vore val inget fel med det, snarare en god garning va? Om jag fixar nan san till att stada lovar jag att ta kort pa spektaklet och lagga upp i bloggen!
(jaja, jag ar ackligt lat som inte vill ta tag i det sjalv men det far jag sta for)
Fan vad skont med plus idag!!
simma lugnt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar