mr_suspekts Pokerblogg
måndag 1 augusti 2011
Ar den har bilden verkligen saaaa rolig? (2008 28 maj 01:32)
eller skrattar jag bara for att jag ar glad over att ha gatt plus ytterligare en dag?
(inte manga dollars idag heller, plus att jag forlorade en del i en stejk-deal men det kanns anda som att det viktigaste ar att fa borja vinna igen!)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar