Tilten har fatt ett ansikte!

Om det ar nan som har problem med datorn sa kan ni ringa Bjorn pa 07065465465434 sa kommer han over med kokskniven och fixar biffen!
Igar var forsta gangen jag var over till mainland China och det var helt klart en upplevelse! Det kanndes verkligen inte sakert nanstans och folk kom o drog i en o ville ha pengar. Sa javla sorgligt. Jag har problem med att inte bli illa berord av att se folk ligga pa gatan och knappt se levande ut. Hur som helst... allt var inte misar och jag hade en fantastisk tid tillsammans med varldens sotaste koreanska!

Nar vi skulle till o kaka frukost sa var jag inte sa varst hungrig och bestallde darfor bara in en soppa.... for typ 28kr.....

Jag hade typ atit upp halva hennes nudelratt innan jag fick in detta spektakel. Vafan det hade rackt till typ 50 pers.
Den har parken var nog hojdpunkten pa resan. Inget sarskillt egentligen, men tillsammans med tjejen var det 100% fantastiskt!

Skrivet av mr_suspekt den 9 dec 15:37 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 1 kommentar fy fan i helvete !!! | Anmäl |
| va bra du har det! du vet det inte själv bara. koreanska säger du? va exotiskt! sånt ser vi ju bara på tv ...... vad avundsjuk jag blir | |
| Skriven av highroller den 10 dec 00:06 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar