måndag 1 augusti 2011

Jag har sant jakla missflyt pa pokern.... (2008 5 dec 05:36)

.... men vad spelar det for roll nar jag har traffat varldens basta tjej! Hon ar helt fantastisk och tack vare henne har jag funnit nan slags livs-harmoni som gor sa att jag dessutom kan spela mitt livs basta poker vilket inte gor saken varre.

Ska posta nagra roliga heads up hander om ett tag, hade en ratt sjuk session for nan dag sen som slutade ratt bra men som hade kunnat sluta fantastikt bra om jag inte hade haft otur i en massa viktiga potter.

Hur som helst sa tanker jag inte borja klaga over oflyt for jag bryr mej arligt talat inte sa mkt for tillfallet for jag ar tamefan lycklig nu!

tjingeling!
Skrivet av mr_suspekt den 5 dec 05:36   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 4 kommentarer

Grattis

Anmäl
det kanske är det som saknades innan. Hoppas att allt vänder till det roliga hållet. MVH/HasseY
Skriven av Hasse Y den 5 dec 13:13   |   Radera

haha

Anmäl
tror du på mig nu!? jag har sagt till dig för ett bra tag sen att det du behöver är lite f.... öhhh förlåt kärlek. skämt åsido, man behöver det faktiskt. och helst en tjej som är totalt ointresserad av pokern. och så ska hon vara snygg. brunett. blåa ögon. 1.75 lång. 68 kg. rik. bra på att laga mat och städa. grym i sängen. med andra ord typ som min egen fru .... eller hur??
Skriven av highroller den 7 dec 03:43   |   Radera

tack gubbar!

Anmäl
Ja nog fan ar det +EV med en tjej! Hoppas du kommer igang med bloggandet highroller, din blogg ar jakligt underhallande och jag uppskattar verkligen att du tar upp och disskuterar hander du spelat! keep up the good work!
Skriven av mr_suspekt den 7 dec 14:11   |   Radera

Gööt...

Anmäl
...o höra!! =) Fan, jag blev riktigt glad för din skull när jag läste detta inlägg! Pokern e ett självmordsredskap när man mår dåligt i 'riktiga livet' men kan vara helt fantastisk o göra livet ännu roligare när man e i balans. En känslokatalysator helt enkelt! =) Men skit i pokern o gläd dig åt det riktiga livet i första hand! =)
Skriven av Hayden_Zeke den 8 dec 15:04   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar