
Pa den har stranden lag jag och brannde sonder mej de forsta dagarna. Jag lanade solskyddsfaktor 30 av exet men lyckades inte smorja in mej jamnt, sa jag sag ut som en dalmatin efter det forsta passet. I ren panik solade jag darfor helt utan solkram resten av resan vilket jag inte heller kan rekommendera da jag fortfarande kan dra loss dod hud lite har o var pa kroppen.

Har ar jag och exet pa okensafari (exet ar i for och inte i bakgrunden). Han som korde oss verkade ha nat otalt med oknen for han gjorde sitt absolut yttersta for att tukta sonder de stackars sanddynerna med sin varstingbil. Jag blev naturligtvis aksjuk och exet sa att jag var alldeles blek i ansiktet och da kom jag precis fran ett langt solpass pa stranden.

Har poserar jag ikladd kommunist-t-shirt samt arabhatt!
klart slut varulvstjut!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar