sa jag bestamde mej for att kora NL$400. Gick pisset och var ner i $403. Da vande det dock och jag vann upp till $1400 pa det bordet. Stangde ner och satte mej pa ett NL$200 heads up-bord. Nu har jag spelat tva sessioner (ett bord endast) och har nu over $2800 pa kontot!
Har aldrig spelat heads up online forut men det ar verkligen kul! Vi far dock se hur det later nar jag borjar ga daligt, men nu kanns det bara positivt.
Har sett ett par HU instruktionsvideos pa cardrunners.com men det ar typ det enda jag har att ga pa. Det kanns iofs som att jag vill utveckla min egna heads up stil och inte lyssna pa sa mkt vad andra har att saga. Vet verkligen inte om det ar en bra ide', vi far se.
Min pokertracker funkar inte fortillfallet sa jag kan inte bjuda pa nagra intressanta hander, men jag ska naturligtvis uppdatera med sadana senare.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar