Jag vet att optimal shortstack strategi gar ut pa att spela tight men spelarna pa mitt bord var sa veka att jag kunde satta press med min lilla stack och sno potter av dom utan att nan verkade ha nat emot det.
Jag kor over allt och alla, lyckas traffa nagra hander och vips ar rullen uppe pa $3.000. Kanoners! Nu nar jag byggt en liten rulle sa bestammer jag mej for att det ar dumt att sitta med allt pa ett bord sa jag borjar spela $2/4 heads up. Vilket gar bra sa jag gar over till $3/6 heads up vilket ocksa gar ok.
Nar polarn vaknar ar rullen uppe pa friska $5400. En high five och jag kan chilla resten av dagen.
Jag kan verkligen inte rekommendera Pacificpoker dock, det vore bad business for mej och polarn.
tjoo
Skrivet av mr_suspekt den 6 nov 11:21 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 1 kommentar Wow | Anmäl |
| snyggt jobbat, ta det lugnt med rullen nu och fortsätta dominera med ditt spel...istället för att bli action torsk igen. Vore intressant och se vad du kan göra med rullen om du vårdar den. | |
| Skriven av ___________________ den 6 nov 12:38 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar