måndag 1 augusti 2011

downswing... (2008 3 nov 22:54)

Jag kanner verkligen att jag har utvecklats som fan pa heads up sa det ar positivt, men tyvarr ar val det det anda positiva jag kan saga om min situation just nu...

Jag har lagt ner manga timmars hart arbete pa pkr's heads up bord den senaste tiden och far nu inse att jag maste lagga om strategi da jag haller pa att gula rullen dar. jag har nan tusenlapp kvar som jag planerar att casha ut och satta in pa typ prima eller party och spela 6manna bord da jag ar less pa bade heads up och pkr i synnerhet. Igar stangde dom dessutom av min chatt och det var val typ droppen...

Jag har dock inte gett upp heads up planerna men dom far ligga lite pa is tillsvidare! Jag tror verkligen att jag har potential att rocka "en mot en".

Orkar inte ga in pa nagra detaljer om hur omfattande downswingen da det ar lite tragiskt. Men ett hett tips till er som vill gora er en karriar innom hu - se till att ni inte tiltar och vagrar inse att din motstandare ar battre an dej, det kan bli dyrt... "skam den som ger sej" ar inte nat ni ska lagga nan storre vikt vid heller, DET AR INGET FEL MED ATT SAGA NEJ TILL ATT SPELA MOT NAN SOM AR BATTRE AN EN SJALV!

god jul..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar