Men sen hander det som jag trodde aldrig skulle handa. Jag lyckas fa in pengarna pa floppen med ett fargdrag mot ett hogre fargdrag och traffar ett par som far sta pa rivern. Den potten var pa $400 och lite senare sa intraffar exakt samma sak i en $300 pott ocksa! Rattvisan har segrat.
Har sa klart blivit utdragen i en massa potter aven idag men kanslan av att fa dra ut nagon sjalv var stor!
Lyckades aven dra ut en polare som satte sej pa mitt bord idag da jag floppar set och han checkraisar mej pa turn da han traffat sin stege, rivern parar upp sej och jag far ta hem annu en fin pott.
Hoppas det har vant nu!!!!
Snalla lat det vara sa!
fridens
Skrivet av mr_suspekt den 28 apr 13:33 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 2 kommentarer Klart det vänder! | Anmäl |
| Håller verkligen tummarna för att det vänder nu! En sak som jag ser är att du (iaf tidigare) hamnat i ett mentalt mycket självdestruktivt ekorrhjul. Vet inte om jag uttrycker mig flummigt men det är nästan som att man frossar i sin egen misär. Man 'vet' hur handen/sessionerna kommer sluta och sätter sig bara för att än en gång bevisa för sig själv att man hade rätt. Självuppfyllande profetior när de är som värst. Allt som oftast spelar man under dessa perioder (för de är vad de är, perioder) mycket mer och längre pass än vanligt och ens pengar ligger i mitten på bordet alldeles för ofta. 'Titta nu, tro fan att pengarna åker åt fel håll igen...' Dragen sitter inte men kan det vara så att du spelar långt många mer draghänder än förut när du 'visste' att du tar pengarna senare elr av någon annan..? Vet att du har det tekniska kunnandet men mental träning hoppar så många över (inkl. mig :-)) Jag lever inte som jag lär men om nån blir klokare på vad som hoppar ur munnen på mig så är det ju alltid ett plus.. :-) | |
| Skriven av Hayden_Zeke den 28 apr 17:48 | Radera | |
fruktansvart sant, manga ganger... | Anmäl |
| men den har gangen har jag verkligen forsokt bryta det negativa monstret. Jag har forsokt vara positivt installd innan jag satt mej framfor datorn och slutat spela da jag kanner mej tiltad. Inlaggen i bloggen speglar inte det humor jag har haft nar jag spelat poker utan har mest bara varit utlopp for aggressionerna jag kannt efterat. jag vet precis vad du menar dock och man maste verkligen kampa for att inte ha en negativ installning medan man spelar da tar man automatiskt fel beslut bara for att man ar installd pa ett negativt resultat. | |
| Skriven av mr_suspekt den 28 apr 20:26 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar