teach me dan glimne teach me...
Skrivet av mr_suspekt den 16 mar 02:07 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 1 kommentar Mellanpar och bättre :-D | Anmäl |
| Enligt Dan Glimne tycker de feta/rika kineserna att bottenpar är mycket bra flopp. Då ska du bara spela mellanpar och bättre och så blir du säkert rik ;-) Fan vad jag längtar efter att åka till Macau och tjäna några tusingar här och där. God kinamat måste finnas där också. Du vet inte hur bra du har det där, mr_suspekt. Du träffade inte Dan där nere? MVH/HasseY | |
| Skriven av Hasse Y den 16 mar 11:11 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar