tisdag 2 augusti 2011

dan glimne i macau (2009 16 mar 02:07)

"Och resultatet? Jag gick plus några tusingar på alla tre ställena; det är svårt att göra annat i Macau."

teach me dan glimne teach me...




Skrivet av mr_suspekt den 16 mar 02:07   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 1 kommentar

Mellanpar och bättre :-D

Anmäl
Enligt Dan Glimne tycker de feta/rika kineserna att bottenpar är mycket bra flopp. Då ska du bara spela mellanpar och bättre och så blir du säkert rik ;-) Fan vad jag längtar efter att åka till Macau och tjäna några tusingar här och där. God kinamat måste finnas där också. Du vet inte hur bra du har det där, mr_suspekt. Du träffade inte Dan där nere? MVH/HasseY
Skriven av Hasse Y den 16 mar 11:11   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar