måndag 1 augusti 2011

Delmål(?) uppnått i "PartyPoker-utmaningen" (2007 7 okt 10:20)

Har nu spelat upp mej från $121 till $1020 på lite dryg fyra dagar (tror jag att det är iaf?). Det känns väldigt bra och i jämförelse med många jag känner som har ökat på rullen lika mycket under samma (eller kortare) tidsperiod så har jag hela tiden kört med ett strikt bankroll-management vilket gör prestationen större i mina ögon.

Det är skillnad på att sätta in $121 på ett $1/2 bord och spela upp sej till $1020 än att köra enbart $.10/.25 vilket innebär att man då måste vinna 36 fulla inköp!

Nog med skryt nu. Jag vet inte riktigt vad jag har för slutmål - hur mycket jag ska ha på kontot innan jag slutar spela på Party där jag inte får någon rakeback. Som det känns nu så kommer jag att spela kvar här så länge det känns roligt och idag var det faktiskt ganska kul. Folk skällde ut mej för att jag var så "dålig" och kallade mej för "idiot" samt "calling station" i takt med att jag tog deras pengar!

Är det någon som har nåt tips på vad man kan göra när man inte spelar poker förresten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar