måndag 1 augusti 2011

Tristess... (2007 7 okt 14:10)

... vad att göra? Jag har trååååkigt. Idag har jag dammat av tv:n, plattat till dörrmattan samt flyttat en blomkruka från skrivbordet till en bänk. Nu är det roliga slut. Det finns ingenting att göra förutom att spela poker som jag inte känner nåt direkt sug efter. Jag har ringt och trakasserat en polare hela dagen och försökt komma med förslag på saker man kan göra men han är sååå seeeeg och säger bara långsamt - att jag har myror i brallan och att det enda man ska göra är att sitta ner och ta det lugnt..... akdjhsfgjkdhgljfgslgkjse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar