måndag 1 augusti 2011

Det slutar inte heller! (2008 15 sep 17:07)

Men dom vet val antagligen vad som hander om dom sitter kvar:



(i vantan pa en heads up match som varar langre an 30 hander far jag val roa mej med att leta upp roliga bilder till bloggen.... ....)
Skrivet av mr_suspekt den 15 sep 17:07   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 2 kommentarer

Keep it up

Anmäl
Ville bara säga att det är kul att du har kommit igång regelbundet med skrivandet igen. Uppskattar speciellt dina handanalyser och även dina inlägg med tips/ideer. E inne i en rätt tung poker period och hoppas hitta tillbaka till stridspiloten:)
Skriven av numero_uno den 16 sep 02:49   |   Radera

Tack sa mkt!

Anmäl
Det vander snart for dej ska du se, det ar bara att kampa pa!
Skriven av mr_suspekt den 16 sep 06:03   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar