
(i vantan pa en heads up match som varar langre an 30 hander far jag val roa mej med att leta upp roliga bilder till bloggen.... ....)
Skrivet av mr_suspekt den 15 sep 17:07 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 2 kommentarer Keep it up | Anmäl |
| Ville bara säga att det är kul att du har kommit igång regelbundet med skrivandet igen. Uppskattar speciellt dina handanalyser och även dina inlägg med tips/ideer. E inne i en rätt tung poker period och hoppas hitta tillbaka till stridspiloten:) | |
| Skriven av numero_uno den 16 sep 02:49 | Radera | |
Tack sa mkt! | Anmäl |
| Det vander snart for dej ska du se, det ar bara att kampa pa! | |
| Skriven av mr_suspekt den 16 sep 06:03 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar